رویدادها آرشیو خبر ها
در یوونتوس چه خبر است ؟ الکان و انیلی با هم توافق کرده اند ؟

در یوونتوس چه خبر است ؟ الکان و انیلی با هم توافق کرده اند ؟

اینکه یوونتوس چه آینده ای در سطح شرکتی خواهد داشت هنوز کاملاً روشن نیست. مطمئناً به دلیل استعفای کل هیئت مدیره یوونتوس و مدیرانی که در سال های اخیر ستون فقرات مدیریتی تیم را ساخته بودند، انقلابی در حال وقوع است.

 

بدون شک یوونتوس در حال کار روی برخی تغییرات سازمانی است که می تواند منجر به یک مدیر کل جدید و اضافه شدن افراد جدید در حوزه ورزشی شود تا ساختاری را تقویت کند که مطمئناً در فصول اخیر اشتباهاتی انجام داده است. در همین رابطه گفته می شود یوونتوس امسال واقعا با انقلاب دیگری رو به رو خواهد شد و بسیاری از افرادی که هنوز هم استعفا نداده اند، با روی کار آمدن مدیران جدید، از یووه خواهند رفت.

 

تا به امروز شایعات زیادی وجود دارد که همدیگر را دنبال می کنند و در این میان جدی ترین شایعه، فروش یوونتوس توسط جان آلکان است.

 

سخت است بگوییم چه اتفاقی می‌تواند بیفتد و چه چیزی نمی‌تواند اتفاق بیفتد ولی نمی توان بی تفاوت از کنار شایعات نیز رد شد و بحث حضور دوباره ی انیلی به عنوان خریدار اول باشگاه یوونتوس هم چندان بی معنی نخواهد بود.

 

البته جان الکان، مدیر اجرایی Exor، چندی پیش در پاسخ به سوالاتی که توسط تحلیلگران مالی در مورد یوونتوس پرسیده شد، گفت:

 

یوونتوس نیازی به سرمایه جدید ندارد. وضعیت بسیار روشن است، همچنین مسیری که در آن باید ادامه یابد. یوونتوس هیئت مدیره جدیدی خواهد داشت. تحت ریاست یک حرفه ای باکیفیت مانند جانلوکا فررو، یک مدیر کل معتبر و یک مربی بسیار قوی. فوتبال بخش ارزشمندی است و ما فکر می کنیم که با چیزهایی که دارد، یوونتوس توانایی تبدیل شدن به یک باشگاه ارزشمند را دارد و البته بسیار بیشتر و بهتر از امروز.

 

این سخنان جان الکان همگی نوید روزهای روشن و بهتر را برای یوونتوس می دهد اما برخی روزنامه نگاران ایتالیایی بر این باور هستند که جان الکان ممکن است در برابر این فشارها مجبور به فروش یوونتوس شود و شاید خریدار جدید یووه کسی نباشد جز اندره ا انیلی.

گفتنی است، هفته نامه پانوراما پیشینه ای از آینده یوونتوس را فاش کرده است. در واقع، آندره آ آنیلی به این فکر می کند که اوضاع را آرام کند و سپس به عنوان مالک انحصاری به یوونتوس بازگردد. در واقع، رئیس مستعفی باشگاه یوونتوس به فکر افزایش سهام خود در این باشگاه است که در حال حاضر کاهش یافته است تا آنها را به سهام شخصی خود اضافه کند. آنیلی همچنین می تواند از جان الکان چراغ سبز دریافت کند که علاقه مند به کسب درآمد است و فروش یوونتوس می تواند راهی برای انجام این کار و رهایی از بار سنگین آن باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: